RPG žanro hitas peržengė naują milijono dolerių ribą. „Warhorse“ studija džiaugiasi – jau parduoti du milijonai egzempliorių, o pirmojo žaidimo tokį rezultatą pasiekti užtruko visus metus.
„Warhorse Studios“ šią džiugią naujieną patvirtino „Twitter“ įraše, kuriame studija šventė įspūdingą pasiekimą – vos per 13 dienų po žaidimo išleidimo! Tai dar kartą patvirtina neįtikėtiną žaidėjų susidomėjimą šiuo tęsiniu, ypač kai prisimename, jog pirmasis milijonas kopijų buvo parduotas vos per 24 valandas.
Palyginus su pirmuoju „Kingdom Come: Deliverance“, skirtumas akivaizdus. Pirmtakas per dvi dienas pardavė pusę milijono kopijų (iš jų 300 000 – „Steam“ platformoje), tačiau norint pasiekti dviejų milijonų ribą, prireikė metų. Trijų milijonų – dar dvejų metų. Be to, su nepriklausomais DLC bendras pardavimų skaičius siekė 1,5 milijono. Tuo tarpu antrasis žaidimo tęsinys tempą užkėlė į visai kitą lygį!
„Embracer Group“, valdanti „Warhorse Studios“ per savo dukterinę įmonę „Plaion“, džiaugiasi „Kingdom Come: Deliverance 2“ sėkme. Generalinis direktorius Larsas Wingeforsas pabrėžė ne tik žaidėjų ir kritikų teigiamą priėmimą, bet ir puikų žaidimo našumą. Jis taip pat išskyrė „Warhorse Studios“ ir „Deep Silver“ atliktą kokybišką darbą.
Įdomu tai, kad pati „Embracer Group“, pastaraisiais metais atsidūrusi dėmesio centre dėl prieštaringų sprendimų, savo finansinėse prognozėse paskutiniam fiskaliniam ketvirčiui „Kingdom Come: Deliverance 2“ prilygino „EA Jedi: Fallen Order“. Tai rodo, kad švedų įmonė tiki vieno žaidėjo projektų sėkme, kai jie yra ambicingi ir kuriami talentingų studijų.