Jie patvirtino, jog išankstiniai užsakymai vyksta geriau, nei buvo planuota jų vidiniuose skaičiavimuose.
„Capcom“ suprato, kad „Monster Hunter Wilds“ bus populiariausias tarp asmeninių kompiuterių žaidėjų ir netgi pripažino, kad išankstiniai rodikliai pranoko jų vidinius lūkesčius (per Genki_JPN). Franšizės prodiuseris Ryozo Tsujimoto interviu su „GamesRadar“ pabrėžė, kad kompiuterių rinka tapo itin svarbi „Monster Hunter“ serijai. „Dabar yra daugiau kompiuterinių žaidėjų nei bet kada anksčiau, net Japonijoje“, – sakė jis.
Be to, „Capcom“ tiki, kad „Monster Hunter Wilds“ pritrauks naujų žaidėjų į franšizę. „Matome, kad serija gali sudominti žmones, kurie anksčiau jos nežaidė, jei tai bus jų pasirinkta platforma. Galite pasirinkti, kur norite žaisti, o tada prisijungti prie interneto ir medžioti su draugais“, – pridūrė Tsujimoto. Ilgamečiai gerbėjai prisimins, kad anksčiau „Monster Hunter“ žaidimai buvo glaudžiai susiję su nešiojamomis konsolėmis, tokiomis kaip PSP, „Nintendo 3DS“ ar „Switch“ su „Monster Hunter Rise“.
„Monster Hunter“ nešiojamosiose konsolėse
„Capcom“ patirtis su „Monster Hunter“ delninėse konsolėse padėjo įveikti šiuolaikinius ryšio ir kryžminio žaidimo iššūkius. „Net jei norėjote žaisti, turėti stabilų plačiajuosčio ryšio internetą ir tinkamą įrangą konsolei prijungti prie tinklo daugeliui vartotojų nebuvo įprasta. Darbas, kurį atlikome, kad žaidimas veiktų nešiojamuosiuose įrenginiuose su vietiniais tinklais, labai pravertė kuriant vėlesnius internetinius žaidimus. Tai tikrai nebuvo trukdis“, – teigia „Capcom“.
Vis dėlto atrodo, kad „Monster Hunter Wilds“ žaisti „Steam Deck“ įrenginyje gali būti sudėtinga.