Šį fantastinį RPG, sukurtą „Forza Horizon“ kūrėjų, teks palaukti ilgiau – žaidimas, kuris turėjo pasirodyti 2025 m., dabar numatomas tik 2026 m.

„Microsoft“ patvirtino, kad „Fable“ išleidimas vėluosši informacija buvo paskelbta naujausioje oficialaus „Xbox Podcast“ serijoje. Laidoje, kurioje dalyvavo ir „Xbox Game Studios“ vadovas Craigas Duncanas, aptarta dabartinė įmonės kuriamų žaidimų būklė.

„Noriu pradėti nuo to, kad esame labai patenkinti pažanga ir tuo, kur dabar yra „Playground“ komanda. Anksčiau buvome paskelbę, kad „Fable“ pasirodys 2025 m., tačiau nusprendėme skirti žaidimui daugiau laiko – dabar jo išleidimas numatomas 2026 m.“, – sakė Duncanas.

Jis taip pat pabrėžė, kad nors naujiena gali nuvilti kai kuriuos žaidėjus, laukti tikrai verta: „Visiškai pasitikiu „Playground“ komanda. Jei pažvelgtumėte į jų darbą su „Forza Horizon“ serija, pamatytumėte, kad pastarieji du žaidimai sulaukė itin teigiamų atsiliepimų. Jie buvo pripažinti kritikų, vizualiai nuostabūs ir puikiai sukurti. Dabar jie į „Fable“ franšizę įneša savo kokybę – galite tikėtis nuostabaus žaidimo, britiško humoro ir „Playground“ unikalios vizijos Albiono pasauliui. Tai bus jų interpretacija, įkvėpta ankstesnių „Fable“ dalių, bet kartu ir naujas, autentiškas patyrimas.“

Kaip jau buvo skelbta anksčiau, „Xbox“ kartu su naujienomis apie „Fable“ vėlavimą pasidalijo ir naujais žaidimo vaizdais (juos surinko Shinobi602 X). Trumpai tariant, tai dar kartą patvirtina, kad „Playground Games“ kuria įspūdingus scenarijus.

„Tiesą sakant, tai gražiausiai atrodanti „Albion“ versija, kokią kada nors matėte. Todėl labai džiaugiuosi dėl mūsų planų ir ateities vizijos. Taip pat noriu, kad bendruomenė suprastų – šis sprendimas priimtas atsižvelgiant į žaidimo kokybę ir kūrėjų gerovę. Tik taip galime užtikrinti geriausią įmanomą patirtį žaidėjams“, – paaiškino Duncanas.

Norint sužinoti daugiau apie „Fable“ žaidimo eigą ir mechanikas, teks palaukti naujų „Xbox“ renginių transliacijų. Tačiau jau dabar aišku, kad „Playground Games“ kelia sau itin aukštus tikslus.

„Žaidžiau kelias miesto dalis, atlikau keletą užduočių, išbandžiau kovas, susidūriau su bosu, naudojau magiją… Jaučiausi nuostabiai ir puikiai praleidau laiką“, – podcast’e dalijosi „Xbox Game Studios“ vadovas. „Mačiau dar daugiau ir esu labai susijaudinęs dėl to, ką kuria komanda.“

Panašios naujienos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *