„CD Projekt RED“ jau patvirtino, kaStudija patvirtino, kad žemėlapis dydžiu bus panašus į „The Witcher 3“, tad galime tikėtis didelio masto atviro pasaulio nuotykių.d „The Witcher 4“ žemėlapis bus panašaus dydžio kaip „The Witcher 3“
Pastarosiomis savaitėmis „The Witcher 4“ kūrėjai pasidalijo daug naujų detalių apie šį fantastinį RPG. Viename neseniai duotame interviu „Parris“ „YouTube“ kanalui režisierius Sebastianas Kalemba, cituojamas per „GamesRadar“, atskleidė daugiau apie būsimus priešus, tarp kurių yra monstras Baukas. Šis padaras pasirodys viename iš „visiškai naujų regionų“, kuriuos galėsime tyrinėti „The Witcher 4“, ir pasižymės unikalia savybe – „žaisti su jūsų baimėmis“.
Sebastianas taip pat pabrėžė, kaip evoliucionavo ne tik „The Witcher“ saga, bet ir monstrų kūrimo koncepcija. Pasak jo, pirmuosiuose žaidimuose pagrindiniai priešai buvo paprasti monstrai arba blogai besielgiantys žmonės. Tačiau dabar istorija gilėja: žaidėjai turės įveikti ir vidinius demonus, kad galėtų stoti į kovą su tokiomis būtybėmis kaip Baukas. Šis naujas požiūris žada sukurti gilesnę ir įtraukesnę žaidimo patirtį.