Bendrovė galėtų pasirinkti nemokamą modelį, paremtą skelbimais, siekdama užtikrinti savo AI modelių ekonominį tvarumą.
„TechCrunch“ pažymi, kad „OpenAI“ ketinimas atsisakyti ne pelno siekiančios veiklos gali paskatinti pereiti prie skelbimais pagrįsto verslo modelio. Šį požiūrį palaiko bendrovės finansų direktorė Sarah Friar, kuri teigia, kad skelbimų rodymo galimybė svarstoma atsargiai ir kruopščiai. Tačiau Friar taip pat pabrėžia, jog šiuo metu nėra aktyvių planų įdiegti reklamą.
Šios krypties užuominas rodo naujausi „OpenAI“ žingsniai. Bendrovė pasamdė buvusį „Google“ veteraną Shivakumarą Venkataramaną, kuris dabar atsakingas už su skelbimais susijusių iniciatyvų valdymą. Nors šiuo metu „OpenAI“ veiklą finansuoja prenumeratos pajamos ir didelės investicijos, dirbtinio intelekto modelių kūrimo kaštai sparčiai auga, todėl ilgalaikis tvarumas išlieka pagrindiniu iššūkiu.
„OpenAI“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Samas Altmanas anksčiau yra išsakęs neigiamą požiūrį į reklamą, pabrėždamas, kad dirbtinio intelekto ir reklamos derinys gali kelti susirūpinimą. Jis reklamą yra pavadinęs „paskutine išeitimi“. Nepaisant to, „OpenAI“ žingsniai rodo, kad reklama gali tapti svarbia bendrovės ateities strategijos dalimi.
Dėl siekio užtikrinti finansinį tvarumą gali atsirasti nemokama „ChatGPT“ versija, paremta reklamos modeliu – tai sprendimas, kuris, kaip pripažįsta Altmanas, neatitinka jo vizijos, tačiau galėtų padėti įmonei išlaikyti augančius dirbtinio intelekto modelių kūrimo kaštus.