„Final Fantasy VII Rebirth“ režisierius džiaugiasi laimėjimais ir ryžtingai gina sprendimą, kad ši saga turi apimti tris žaidimus.

Final Fantasy 7: Rebirth

Po keturių apdovanojimų laimėjimo 2024-ųjų „Golden Joystick“ ceremonijoje jis teigia, jog dabar žmonės geriau supranta, kodėl FFVII pasakojimas buvo išskaidytas į trilogiją.

2024 m. „Golden Joystick Awards“ apdovanojimų ceremonijoje, kurioje „Black Myth: Wukong“ buvo pripažintas metų žaidimu, „Final Fantasy VII Rebirth“ režisierius Naoki Hamaguchi pasidalijo mintimis apie keturis apdovanojimus, kuriuos pelnė JRPG, ir aptarė diskusijas dėl sprendimo paversti šią istoriją trilogija. Jis pabrėžė, kad dabar bendruomenė, jo manymu, yra įsitikinusi, jog sukurti tris žaidimus šiai sagai buvo tinkamas sprendimas. Žemiau pateikiame japonų kūrėjo komentarus, kuriais jis pasidalijo su „GamesRadar“.

„Final Fantasy VII Rebirth“ režisierius tvirtina, kad trilogijos formatas buvo tinkamas sprendimas.

„Kai pirmą kartą paskelbėme, jog „Final Fantasy VII“ perdarymo projektas taps ne vienu žaidimu, o visa serija, kuri galiausiai virto trilogija, sulaukėme įvairių reakcijų,“ – prisimena režisierius. „Tačiau nuo tada, kai išleidome pirmąjį serijos žaidimą „Final Fantasy VII Remake“, o dabar ir „Final Fantasy VII Rebirth“, manau, kad įrodėme šios koncepcijos pagrįstumą,“ – pabrėžė jis.

„Final Fantasy VII Rebirth“ režisierius pabrėžia, kad trilogijos sprendimas vis labiau įgauna bendruomenės palaikymą.

Būdamas daugiausiai nominuotas žaidimas šių metų „Golden Joystick Awards“ apdovanojimuose ir taip pat pirmaujantis pagal nominacijas „The Game Awards 2024“, manau, kad žmonės pagaliau suprato priežastis, pranašumus ir kodėl trilogija yra tinkamas pasirinkimas. Dabar jie atrodo labiau įsitikinę mūsų vizija,“ – apibendrino režisierius.

Tuo tarpu kituose interviu „Square Enix“ vadovas patvirtino, kad „Final Fantasy VII Remake Part 3“ istorija jau užbaigta, o kūrimo darbai oficialiai prasidėjo. Siekiant paspartinti šio žaidimo kūrimą, „Square Enix“ nusprendė, kad „Final Fantasy VII Rebirth“ neturės DLC turinio, kad visi galimi ištekliai būtų skirti kitam JRPG projektui, kurio išleidimas tikėtinas 2027–2028 m.

Panašios naujienos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *