Žurnalistas Jasonas Schreieris sureagavo į šį fenomeną, teigdamas, kad žaidimų pramonė vis labiau orientuojasi į daugiaplatformiškumą. Anot jo, ypač trečiųjų šalių kūrėjai vis mažiau paiso konsolių išskirtinumo, siekdami pasiekti kuo platesnę auditoriją.
„Final Fantasy VII Rebirth“ sėkmė pakeitė ir „Square Enix“ strategiją. Šis JRPG buvo išleistas tik PS5 praėjusių metų pradžioje, ir nors pardavimai siekė milijonus, jie vis tiek nepateisino didelių Japonijos kompanijos lūkesčių. Todėl prieš kelias savaites „FF VII Rebirth“ pasirodė asmeniniame kompiuteryje ir iškart sulaukė milžiniškos sėkmės – jo premjera buvo apibūdinta kaip „fantastiška“.
„Square Enix“ aiškiai rodo, kad juda daugiaplatformės kryptimi, o populiarus „Bloomberg“ žurnalistas Jasonas Schreieris per „BlueSky“ sureagavo į „Final Fantasy VII Rebirth“ pasiekimus kompiuteriuose. Jis pareiškė, kad konsolių išskirtinumai po truputį tampa praeitimi, ypač trečiųjų šalių kūrėjams. „Konsolių išskirtiniai produktai greitai pasens, ypač trečiųjų šalių leidėjams“, – pabrėžė jis. „Nintendo“ ir toliau išlaikys savo unikalius išskirtinius žaidimus, „Xbox“ jau priėmė daugiaplatformį modelį, o nenustebintų, jei ateities „PlayStation“ taip pat svarstytų vienu metu išleisti savo išskirtinius žaidimus ir asmeniniame kompiuteryje, siekdama padengti vis didėjančias kūrimo išlaidas.