Jau aišku, kas dominuoja Steam’s Next Fest – tai tarsi WoW, bet tiems, kurie neturi daug laiko.

Viskas sukasi aplink požemius ir raidų tipo PvE, tik be įprastų MMORPG elementų.

Tiesiog užmeskite akį į Steam statistikos portalą „SteamDB“, kuriame galite filtruoti žaidėjus, išbandžiusius demonstracinę versiją pastarosiomis dienomis. Su daugiau nei 16 000 dalyvių (neskaitant „Mecha Break“ fenomeno ir jo šimtų tūkstančių vartotojų Kinijoje), tai yra sėkmingiausia „Next Fest“ festivalio demonstracija.

O „Fellowship“ – nors ir ne revoliucinė idėja – yra tikrai puiki. Tai bendradarbiavimo pagrindu sukurtas PvE žaidimas, siekiantis atkurti MMORPG požemių patirtį, bet atsisakantis visų įprastų žanro elementų. Žinoma, čia nėra tokio gylio ar RPG mechanikų, kaip masiniuose daugelio žaidėjų žaidimuose, tačiau „Fellowship“ išsiskiria labiau koncentruotu ir glaustu požiūriu į „reido“ koncepciją.

Tai nereiškia, kad žaidimas negali būti gilus – čia taip pat yra progresavimo ir lygio kėlimo mechanikos, o sudėtingumas didėja užbaigus turimus požemius. Be to, kaip ir MMO reiduose, didžiausias atlygis čia – grobis, kurį galime panaudoti tobulindami savo personažus.

Veikėjai gali atlikti tanko, healerio ar DPS vaidmenis, nes žaidime siūloma plati klasių įvairovė. Švedų studija „Chief Rebel“, kuri kuria „Fellowship“, teigia, kad jų tikslas – kurti įspūdingus, stilizuotus žaidimus su sudėtinga mechanika, galinčia suteikti tūkstančius valandų pramogų.

Kol kas „Fellowship“ neturi nei išleidimo datos.

Panašios naujienos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *