Pasirodė nauja informacija apie „Marvel 1943: Rise of Hydra“, įskaitant paskelbtą Wakandos džiunglių vaizdą – pagrindinę žaidimo pasakojimo vietą.
„Entertainment Weekly“ atskleidė naujų detalių apie „Marvel 1943: Rise of Hydra“, kurios maloniai nustebino daugelį gerbėjų. Pasirodo, žaidimo siužetas neapsiribos vienu karo scenarijumi, o ves žaidėjus į įvairias pagrindines vietas viso konflikto metu. Viena iš šių vietų – Wakandos džiunglės, kurių įspūdingą vaizdą jau galima pamatyti. Taip pat dalis istorijos vyks okupuotame Paryžiuje.
„Norėjome papasakoti istoriją, kuri mus nuvestų aplink pasaulį“, – teigia kūrėjai. Žaidime bus ir kitų tarpinių vietų, kurios, anot kūrėjų, dar bus atskleistos, o visos lokacijos pasižymės itin fotorealistinėmis ir kinematografiškomis detalėmis. „Wakanda yra paslėpta nuo išorinio pasaulio ir saugoma neįveikiamų džiunglių. Nors jie nedalyvauja globaliuose konfliktuose, įvykiai priverčia juos įsitraukti, kad apgintų savo interesus. Pasaulis tampa vis mažesnis“, – sako „Skydance New Media“ direktorius.
Žaidime pagrindiniai herojai – Kapitonas Amerika ir Juodoji Pantera – susidurs su bendrais priešais ir tais pačiais iššūkiais. Pagrindinis istorijos antagonistas bus Hidra, o jai įveikti reikės keturių pagrindinių veikėjų pastangų.
Daugiau informacijos apie „Marvel 1943: Rise of Hydra“
Be jau paminėtų Kapitono Amerikos ir Juodosios Panteros, dar du pagrindiniai žaidimo veikėjai bus Gabrielis Jonesas, superkareivis iš Howling Commandos, ir Nanali, Wakandos šnipė, kuri atlieka svarbų vaidmenį siužeto vystymesi.
Nors „Marvel“ istorijos dažnai būna fantastiškos, kūrėja Amy Henning siekia išlaikyti realistiškumo jausmą. Ji nori, kad „Marvel 1943: Rise of Hydra“ atrodytų kaip „bendroji svetainė“, t. y. vieta, kur susitinka skirtingų pasaulių veikėjai, istorijos ir įvykiai, tačiau visa tai išlaikoma pagrįstoje ir įtikinamoje aplinkoje.
Šis kūrybinis požiūris žada subalansuoti klasikinį „Marvel“ veiksmo kupiną pasaulį su gilesniu pasakojimo pagrįstumu, kuris turėtų patraukti tiek ištikimus gerbėjus, tiek naujus žaidėjus.
Amy Henning teigia, kad „Marvel 1943: Rise of Hydra“ komanda siekė išlaikyti aukščiausią vizualinį tikslumą, kad žaidimas atrodytų ir jaustųsi kaip didelio biudžeto „Marvel“ filmas ar serialas, tačiau tuo pačiu leistų žaidėjams patiems valdyti veiksmą.
„Esame visiškai CG (kompiuterinės grafikos), todėl lengva pakišti koją – net filmai kartais persistengia su CG, prarasdami tikrumo pojūtį. Mes norėjome, kad žaidimas atrodytų tikroviškai, skambėtų įtikinamai ir leistų žaidėjui visiškai įsitraukti. Tai ne tik žaidimas, tai naujoviškas kino patirties pateikimas, kuriame dalyvaujate tiesiogiai“, – sako Henning.
Pasak jos, tikslas yra sukurti pažįstamą „Marvel“ pasaulį, bet pristatyti jį nauju, dar nepatirtu būdu, kuris patrauktų tiek kino mėgėjus, tiek žaidimų gerbėjus.