Vaizdo žaidimų pramonės ekspertas Joostas van Dreunenas prognozuoja niūrią „Ubisoft“ ateitį. Jis teigia, kad 2025 metais bendrovė gali būti priversta parduoti tokį svarbų savo turtą kaip „Assassin’s Creed“.

Ass

Pasak eksperto, kritusi „Ubisoft“ akcijų kaina padarė ją patraukliu taikiniu galimiems pirkėjams. Tai rodo, kad pramonėje vykstančios finansinės problemos gali smarkiai paveikti net ir didžiausius žaidimų kūrėjus.

Vaizdo žaidimų industrijos ekspertas Joostas van Dreunenas mato niūrią „Ubisoft“ ateitį. Savo informaciniame biuletenyje jis prognozuoja, kad 2025 metai šiai Prancūzijos įmonei bus sudėtingi. Ekspertas mano, kad „Ubisoft“ gali būti priversta parduoti svarbiausią savo turtą, nes tai galėtų atnešti daugiau pajamų nei visų intelektinės nuosavybės (IP) teisių pardavimas kartu sudėjus. Van Dreunenas teigia, jog bendrovė gali būti privatizuota ir suskaidyta, nes mažėjanti akcijų vertė daro ją patrauklia įsigijimo ar restruktūrizavimo galimybe.

Joostas van Dreunenas pažymi, kad „Ubisoft“ akcijų kaina per metus sumažėjo nuo 28,19 USD iki 12,30 USD, todėl bendrovė tapo patraukliu taikiniu galimiems įsigijimams. Eksperto teigimu, tokios franšizės kaip „Rainbow Six Siege“ ir „Assassin’s Creed“ gali būti vertingesnės atskirai nei visos bendrovės dalis.

Jis taip pat atkreipia dėmesį į „Assassin’s Creed: Shadows“ būsimą konkurenciją su „PlayStation“ žaidimu „Ghost of Yotei“. Pasak van Dreuneno, „Ubisoft“ susiduria su rimtomis organizacinėmis problemomis, kurios yra daug gilesnės nei atskirų žaidimų nesėkmės, o tai kelia klausimų dėl ilgalaikės bendrovės strategijos ir sėkmės. (“TweakTown”)

Joostas van Dreunenas griežtai kritikuoja „Ubisoft“ darbo metodus, teigdamas, kad jų požiūris į žaidimų kūrimą yra pasenęs. „Ubisoft“ plėtros metodai, anot eksperto, neatitinka šiuolaikinės eros, kuri reikalauja aktyvaus žaidėjų įsitraukimo ir bendruomenės kūrimo.

Jei bendrovė iš esmės nepakeis žaidimų kūrimo ir priežiūros būdų, ji rizikuoja prarasti ryšį tiek su investuotojais, tiek su žaidėjais“, – perspėja van Dreunenas. Kaip pavyzdį jis pateikia „XDefiant“ uždarymą, vadindamas tai ne tik nesėkmingu paleidimu, bet ir ženklu, kad „Ubisoft“ vis dar orientuojasi į pasyvios auditorijos aptarnavimą. Ekspertas pabrėžia, jog įmonei būtina skubiai permąstyti, kaip ji platina savo žaidimus ir sąveikauja su vartotojais.

Panašios naujienos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *