„Clair Obscur: Expedition 33“ režisierius taip įsimylėjo šį žaidimą, kad pagalvojo „kodėl mano žaidime nėra tokios sistemos? ir ją įtraukė
“Parry” egzistavimas Clair Obscur: Expedition 33 nėra paslaptis. Nuo tada, kai buvo paskelbta, projekto kūrybos direktoriaus Guillaume’o Broche’o komanda aiškiai leido suprasti, kad jos idėja buvo peržengti paeiliui pagrįstos kovos ribas su keistu mišriumu, kuriame bus ne tik blokų , bet ir kombinacijų bei silpnų. taškais priešams. Tačiau Broche pasinaudojo savo pokalbiu su žurnalu „Edge“, kad paaiškintų vienos iš šių mechanizmų, blokavimo, priežastį, o tai, atrodo, nėra būdinga eilėmis pagrįstam RPG.
Viskas priklauso nuo to, kad pasiekęs „Sekiro: Shadows Die Twice“ , „FromSoftware“ didžiojo opuso titrus, Broche pasakė sau: „ Man patinka blokuoti. Kodėl negaliu blokuoti savo žaidime?“, pabrėždamas žaidimo svarbą. paverčiant ruožtu pagrįstą kovą patrauklesnę ir dinamiškesnę.
„Expedition 33“ “parrys sistema žada visą laiką išlaikyti žaidėją budrus , todėl reikia atidžiai stebėti priešo atakų animacijas. Broche pažymi, kad galima išsisukti, atremti ir, žaidimo pabaigoje, peršokti priešo atakas, suteikiant papildomo gylio kovai. „Kai tenka skaityti animacijas, tai suteikia visiškai kitokį pojūtį paeiliui pagrįstai kovai “, – aiškina Broche ir pabrėžia, kad toks požiūris padidina žaidėjo pasinerimą į mūšį.
„Clair Obscur: Expedition 33“ išleidimas numatytas kitais metais ir nenuostabu. Be žaidimo koncepcijos ir aplinkos, kuri nuves mus į Belle Époque Paryžių, 33-ioje ekspedicijoje vaidins aukščiausios klasės aktoriai, tarp kurių – Jennifer English (Shadowheart in Baldur’s Gate 3), Charlie Cox (Daredevil) ir Benas Starras (Final Fantasy XVI).