Taip pasirodo „No More Room in Hell 2“. Išeina per Heloviną, bet atrodo, kad būtų buvę geriau “patobulinti” žaidimą dar kelis mėnesius prieš paleidžiant ankstyvą prieigą.
Tik 15% iš 2616 nuomonių, paskelbtų šių eilučių rašymo metu, yra teigiamos.
Kas nutiko „No More Room in Hell 2“?
Peržiūrėdami apžvalgas susiduriate su tiek daug problemų , kad sunku nukreipti pirštu į vieną pusę ir pasakyti „štai to priežastis“. Tačiau keli vartotojai sutaria dėl tokių idėjų, kaip kad žaidimo našumas asmeniniame kompiuteryje yra pražūtingas, kad jis neatrodo ir nereaguoja net kaip alfa, kad jame yra klaidų, tokių kaip priešai, kurie teleportuojasi arba tinkamai neužregistruoja smūgių, arba kad ne Jaučiasi ištikimas pirmajam žaidimui.
Dalis šios kritikos gali kilti dėl jos internetinio pobūdžio ir stabilumo problemų, kurios kartais kyla šiuose leidimuose, tačiau kitos yra sukurtos. Vartotojas Minlona tai apibūdina taip: “Nesuprantu, ką jie galvojo, kai išleido alfa versiją ir paprašė mūsų ją nusipirkti. Net jei bandau tai suprasti, vis tiek nesuprantu, kodėl jie išėmė geriausius dalykus originalas, pavyzdžiui, inventorius ar modifikacijos, ir jie vadina tai tęsiniu. Optimizavimas yra toks blogas, kad turi įtakos žaidimo eigai.
Remiantis žaidimo sąrašu „Steam“, „Torn Banner“ planuoja išlaikyti jo
išankstinės prieigos būseną iki „tam tikru momentu 2025 m.“, nenurodydamas. Be to, paaiškinama, kad nuo dabar iki 1.0 versijos paleidimo bus įdiegtos naujos Infection stiliaus funkcijos (režimas), nauji zombių tipai ar naujas žemėlapis. „No More Room in Hell 2“ remiasi prielaida paleisti aštuonis žmones skirtinguose atsitiktiniuose didžiulio žemėlapio taškuose ir pasitikėti, kad jie gali suvienyti jėgas ir išgyventi juos supančią zombių minią.