Naujienos
Tr. Vas 5th, 2025

Gerbėjai jau gali ruoštis „The Witcher 4“, nes „CD Projekt Red“ žada, jog šis žaidimas bus „didesnis ir geresnis“ nei milžinišką sėkmę pelnęs „The Witcher 3“ ir ambicingasis „Cyberpunk 2077“.

The Witcher 4

Charlesas Tremblay, studijos technologijų viceprezidentas, pabrėžė, kad kūrėjų komanda visada siekia ambicingų tikslų ir neketina sustoti.

„The Witcher 4“ bus kuriamas naudojant „Unreal Engine 5“, o tai suteikia galimybių sukurti dar labiau įtraukiantį ir detalesnį pasaulį. Tremblay pažymėjo, kad „CD Projekt“ siekia ne tik pranokti ankstesnius projektus, bet ir sukurti patirtį, kuri nustatytų naujus kokybės standartus vaidmenų žaidimų pasaulyje.

Nors detalių apie žaidimo siužetą ir mechaniką dar nėra daug, vien šie pažadai jau kuria didelį ažiotažą tarp žaidėjų. Atsižvelgiant į „The Witcher“ franšizės sėkmę ir studijos ambicijas, galima tikėtis, kad „The Witcher 4“ taps vienu svarbiausių artėjančių žaidimų industrijos projektų.

Charlesas Tremblay, „CD Projekt RED“ technologijų viceprezidentas, interviu su „Eurogamer UK“ dalijosi įžvalgomis apie studijos ateitį, apžvelgė „Cyberpunk 2077“ pamokas ir sprendimą pereiti prie „Unreal Engine 5“. Jis pabrėžė, kad naujoji technologija suteiks galimybių, tačiau studijos pagrindinis principas išliks tas pats – nuolatinis tobulėjimas ir ambicingi tikslai.

Kalbėdamas apie iššūkius, Tremblay pažymėjo: „Bus nelengva, bet mes turime šaunių dalykų ir, tikiuosi, tai bus geras [technologijų] pasirodymas. Vienintelis dalykas, kurį galiu pasakyti, yra tai, kad technologijos keitimas nepakeičia fakto, jog mes visada būsime ambicingi.“

Jis taip pat pabrėžė, kad naujasis „The Witcher“ sagos žaidimas ne tik išlaikys, bet ir pranoks ankstesnių projektų kokybę: „Kitas mūsų sukurtas žaidimas nebus mažesnis ir nebus blogesnis. Jis bus geresnis ir didesnis nei The Witcher 3 ir geresnis nei Cyberpunk 2077. Mums tai nepriimtina – išleisti žaidimą žemesniu lygiu. Mes nenorime žengti atgal.“

Tremblay pridūrė, kad, nepaisant galimų iššūkių, studija yra pasiryžusi dar labiau stumti ribas:
„Net jei pasitaiko „prakaito akimirkų“ ar blogų situacijų, vis tiek tikiu, kad pasieksime daugiau nei kada nors anksčiau. Technologijos mums neturėtų būti kliūtis.“ Šios pastabos dar labiau kelia susidomėjimą „The Witcher 4“ ir sustiprina tikėjimą, kad „CD Projekt RED“ žengia teisingu keliu, kurdama ne tik didelius, bet ir įspūdingus bei įtraukiančius žaidimus.

Panašios naujienos

One thought on “Gerbėjai jau gali ruoštis „The Witcher 4“, nes „CD Projekt Red“ žada, jog šis žaidimas bus „didesnis ir geresnis“ nei milžinišką sėkmę pelnęs „The Witcher 3“ ir ambicingasis „Cyberpunk 2077“.”
  1. […] Prieš kelias dienas „CD Projekt“ paskelbė, kad „The Witcher 4“ bus „geresnis ir didesnis… Tačiau vėliau bendrovė patikslino savo teiginį. Žaidimo pasakojimo režisierius Philippas Weberis pabrėžė, kad naujojo žaidimo tikslas yra būti lygiaverčiu „The Witcher 3“. „Nenorime jo pranokti, nes vis dar labai didžiuojamės tuo, ką pasiekėme tada“, – sakė Weberis. „Mūsų tikslas yra bent jau išlaikyti šį palikimą. Vienintelis būdas tai padaryti – likti ištikimiems tam, kas „The Witcher“ padarė tokiu ypatingu, ir tiesiog sukurti geriausią įmanomą žaidimą!“ […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *