Norėdami pakeisti šią nuomonę, “Tencent” paviešino 16 minučių trukmės žaidimo demonstraciją, siekdama įtikinti skeptikus ir parodyti unikalų projekto pobūdį.
Projekto „Light of Motiram“ autoriai, „Polaris Quest“ komanda, nuo pat pradžių ėmėsi ryžtingų veiksmų ir atvirai pasidalijo visomis naujienomis. Per oficialią „PlayStation“ paskyrą Kinijoje buvo patvirtinta, kad šis debiutinis projektas bus prieinamas ne tik „Android“ ir „iOS“ platformose, bet ir „PlayStation 5“. Tai leidžia žaidimui išplėsti auditoriją už mobiliųjų įrenginių ribų. Be to, „Polaris Quest“ pranešė, kad artimiausiais mėnesiais bus išleista žaidimo beta versija, nors tiksli data dar nėra paskelbta.
Kaip žaisti „Light of Motiram“
Kartu su šiuo pranešimu studija išleido naują anonsą ir 16 minučių trukmės žaidimo demonstraciją, leidžiančią susipažinti su mechanikomis. Anonse matomas jaunas genties narys gyvybingame pasaulyje, kuriame pilna mechaninių būtybių. Žaidimo filmuotoje medžiagoje išryškinami išgyvenimo ir kūrimo aspektai: žaidėjai galės statyti pastoges, tyrinėti aplinką ir naudoti įvairius įrankius, tokius kaip sklandytuvai ar žibintuvėliai. Šis žvilgsnis į žaidimo eigą pabrėžia, kad „Light of Motiram“ siekia suderinti dinamišką veiksmą su kūrybiniu laisvumu.
Nepaisant daugybės patrauklių savybių, „Light of Motiram“ sulaukė kritikos dėl akivaizdaus panašumo į „Horizon“ sagą. Socialinių tinklų vartotojai pastebėjo, kad ne tik žaidimo mechanika, bet ir meninis dizainas bei reklaminiai elementai primena „Guerrilla Games“ darbą, tarsi „idėjos būtų pasiskolintos“. Bendruomenė palygino „Light of Motiram“ su kitais žaidimais, įkvėptais populiarių žanrų, tačiau šiuo atveju įtaka laikoma pernelyg akivaizdžia ir išvestine.
Kol kas nei „Tencent“, nei „Sony“ nekomentavo šių kaltinimų dėl panašumų su „Horizon“ serija. Nepaisant to, „Light of Motiram“ toliau ruošiamas išleidimui. Žaidėjų bendruomenėje jaučiamas dvejopas požiūris: vieni entuziastingai laukia žaidimo išlikimo mechanikos, kiti išreiškia abejones dėl jo originalumo ir savitumo.