Kaip neseniai paskelbtame leidinyje nurodė portalas JeuxVideo , ši nauja afera, skirta Gmail vartotojams, naudoja dirbtinį intelektą ir paveikia trečdalį pasaulio gyventojų . Taigi jis prasideda netikru slaptažodžio atkūrimo el. laišku, kuris atrodo teisėtas . Jei auka neatsako į šį el. laišką, ji sulaukia telefono skambučio iš tariamos „Google“ palaikymo tarnybos. Deja, pokalbyje yra automatinis įrašas, imituojantis „Google“ balsą, todėl perspėjimai apie įtartiną veiklą, susijusią su paskyra, sugeba įspėti aukas.
Įmantriausia apgaulė
Sukčius, remiantis pirminėmis naujienomis, prisistato kaip „Google“ palaikymo agentas. Norėdami tai padaryti, naudokite įtikinamą akcentą ir toną, naudodami dirbtinį intelektą, kad imituotumėte žmonių sąveiką . Deja, ši afera yra labai sudėtinga, naudojant AI kalbėti keliomis kalbomis ir imituoti tikrus pokalbius su foniniu skambučių centro triukšmu . Taigi, kadangi dirbtinis intelektas gali imituoti bet kokį akcentą ir kalbą, sukčiai tuo pasinaudoja, kad apgautų savo aukas.
Norint apsisaugoti nuo šios apgaulės, būtina suaktyvinti dviejų veiksnių autentifikavimą „Google“ paskyrose, o tai reikalauja papildomo kodo norint pasiekti paskyrą. Be to, taip pat svarbu pažymėti, kad „Google“ niekada neskambina savo naudotojams tiesiogiai . Todėl bet koks skambutis, teigiantis, kad yra įmonės dalis, tikriausiai yra klaidingas. Taigi, jei gaunate el. laišką arba skambutį, nurodantį, kad su jūsų paskyra susijusi įtartina veikla, manykite, kad tai greičiausiai sukčiavimas.