Naujienos
Tr. Vas 5th, 2025

Nemokama „Monster Hunter“ alternatyva, „Dauntless: Awakening“, siekė atgimti, tačiau sulaukė tokios prastos reakcijos, kad tapo viena žemiausiai įvertintų žaidimų „Steam“ platformoje.

Žaidimas atsiskyrė nuo „Epic Games“ ir atnaujino savo pagrindinę sistemą, tačiau šie pokyčiai sukėlė daug diskusijų ir prieštaravimų tarp žaidėjų.

Norint suprasti dabartinę „Dauntless: Awakening“ situaciją, svarbu pažvelgti į žaidimo istoriją per pastaruosius penkerius metus. „Dauntless“ iš pradžių buvo leidžiamas tik „Epic Games Store“, kas ribojo jo augimą. Neseniai studija „Phoenix Labs“ paskelbė apie žaidimo pasirodymą „Steam“ su vizualiniais patobulinimais ir atnaujinta mechanika, siekdama įkvėpti projektui naujos gyvybės. Tačiau paaiškėjo, kad šie pokyčiai slepia daugiau, nei iš pradžių manyta.

Didžiausią nepasitenkinimą sukėlė sprendimas iš naujo nustatyti žaidimo pažangą, priversdamas tiek naujus, tiek ilgalaikius žaidėjus pradėti viską nuo nulio ir pereiti atnaujintas mokymo programas. „Phoenix Labs“ teigė, kad tai padės veteranams susipažinti su naujomis sistemomis, tačiau daugelis žaidėjų laiko tai varginančiu ir nereikalingu žingsniu.

Kritikos taip pat sulaukė mokamų ginklų įtraukimas bei plėšikavimo dėžės, kurios paslėptos po „valčių“ sistema. Dėl šių pokyčių „Dauntless“ daugelio akyse virto agresyvia komercine patirtimi, o ne maloniu žaidimu, koks buvo anksčiau. Tai ir sukėlė neigiamas reakcijas bei smarkiai sumažino jo populiarumą.

„Dauntless“ debiutas „Steam“ platformoje įvyko gruodžio 5 d., kai žaidimą išbandė 3 221 žaidėjai. Tačiau šis startas greitai virto fiasko: per kelias valandas žaidimas sulaukė daugiau nei tūkstančio neigiamų atsiliepimų, daugiausia iš veteranų, kurie buvo kartu su projektu dar nuo jo išleidimo „Epic Games Store“. Ši kritika smarkiai paveikė žaidimo reputaciją, „Steam“ teigiamų atsiliepimų rodikliui nukritus iki vos 14 %. Tai įtraukė „Dauntless“ į blogiausiai vertinamų platformos žaidimų dešimtuką, net lenkiant tokį prieštaringai vertinamą žaidimą kaip The Day Before.

Tačiau problemos su „Dauntless“ neapsiriboja tik turiniu. Nepasitenkinimas dar labiau paaštrėjo, kai paaiškėjo, jog 2023 m. „Phoenix Labs“ įsigijo „blockchain“ technologijų įmonė „Forte“. Šis faktas ilgą laiką buvo slepiamas ir, kaip manoma, yra priežastis, kodėl žaidimas tik dabar pasirodė „Steam“. Žaidėjai įžvelgia ryšį tarp naujojo savininko politikos ir agresyvių pajamų gavimo metodų, tokių kaip mokami ginklai ir plėšikavimo dėžės.

Reaguodama į kritiką, „Phoenix Labs“ išleido aiškinamąjį laišką, kuriame bandė pateisinti savo sprendimus. Visgi laiško tonas tik dar labiau pakurstė ginčus, nes daugelis žaidėjų įžvelgė bandymą pateikti problematišką modelį kaip naudingą bendruomenei. Komentarai, tokie kaip „mes žinome, kaip veikia grobio dėžutės – nenorime jų čia matyti“, atspindi žaidėjų nusivylimą.

Nors kūrėjai pažadėjo išspręsti kai kurias problemas per atnaujinimą, planuojamą gruodžio 19 d., jau padaryta žala žaidėjų pasitikėjimui atrodo sunkiai atitaisoma.

Nors „Dauntless“ buvo pristatytas kaip nemokama „Monster Hunter“ alternatyva, jo stiprus dėmesys pajamų gavimo mechanizmams stipriai sumažino šį patrauklumą. Šiuo metu aktyvių žaidėjų skaičius siekia vos apie 400, o tai rodo drastišką susidomėjimo sumažėjimą. „Phoenix Labs“ dabar laukia sudėtingas iššūkis: ne tik pašalinti technines problemas, bet ir susigrąžinti bendruomenės, kuri jaučiasi išduota ir nusivylusi, pasitikėjimą. Jei studijai nepavyks rasti būdo atkurti ryšį su žaidėjais, žaidimo ateitis išlieka labai neaiški.

Panašios naujienos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *