Roblox riboja prieigą ir stengiasi išvengti ginčų bei neigiamo įvaizdžio, saugodama savo infrastruktūrą nuo nepilnamečių.
Šios pastangos yra dalis iniciatyvos, kurią bendrovė pradėjo spalio mėnesį, siekdama suteikti didesnę kontrolę ir nustatyti apribojimus, kurie nebus tinkami paaugliams. Detali informacija apie šiuos atnaujinimus buvo paskelbta Roblox Creator Hub svetainėje, kur bendrovė informuoja, kad nuo lapkričio mėnesio jauniems žaidėjams bus taikomi įvairūs turinio ir funkcijų apribojimai.
Roblox kūrėjai, vykdydami naujas priemones, privalo užpildyti klausimyną apie kiekvieną savo turinį, nurodydami, ar jis tinkamas visiems amžiaus grupėms, ar tik 9 metų ir vyresniems vaikams. Šis klasifikavimo procesas skirtas užtikrinti, kad nepilnamečiai žiūrėtų turinį, atitinkantį jų amžių. Kūrėjai turi iki gruodžio 3 d. užpildyti šią anketą; po šios datos bet koks neįvertintas turinys nebus pasiekiamas ir nebus rodomas jaunesniems nei 13 metų žaidėjams.
Nuo lapkričio 18 d. Roblox taip pat apribos tam tikras interaktyvias funkcijas tik 13 metų ir vyresniems žaidėjams. Tarp šių ribojimų pateikiamos „socialinės hangout“ veiklos, kurios skirta bendravimui per tekstinį ar balso pokalbį, ir „nemokamas kūrimas“, leidžiantis vartotojams piešti ar rašyti 2D formatu bei dalytis savo kūriniais su kitais be išankstinio moderavimo. Šie apribojimai įvedami siekiant sumažinti netinkamo turinio riziką ir užtikrinti vartotojų sąveikos saugumą.
Bendrovė paaiškino, kad „laisvo naudojimo kūrimo“ apribojimai nebus taikomi 3D kūrimo elementams, kurie praėjo „Roblox“ moderavimo procesą. Tai reiškia, kad kai kurie kontroliuojami kūrybiniai įrankiai vis dar bus prieinami jauniems vartotojams. Šiuo pakeitimu siekiama sumažinti riziką, nesulaikant nepilnamečių kūrybinių galimybių, ypač atliekant realaus gyvenimo modeliavimus ir vaidmenų žaidimus, kuriuose vartotojai gali užimti skirtingus vaidmenis.